Formació

Era l'any 1985 quan vaig entrar a la biblioteca del taller de músics de Barcelona i en vaig sortir carregat amb tots els llibres d'harmonia, solfeig i arranjaments que hi havia a tots els nivells i tots els mètodes de guitarra existents del moment amb el seus materials audiovisuals…. La meva millor formació i escola del món.

Dibuix d'en Domenec Fita

Serveis professionals d'acústica i sonorització.

Cursos Musicals d'Harmonia, Solfeig, Composició i Arranjaments Musicals impartits a l'escola moderna i jazz de Girona.

Seminari “El Blues de Rock a Jazz” del Taller de Músics de Barcelona amb la col·laboració de la New School of Boston EUA (Berkely) celebrat a Vic (1991).


Emportant-me la meva guitarra de viatge per Egipte i Sri Lanka va ser la meva font d'inspiració contemplant l'aspecte del cel.                  

                        


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CD - Dibuixant una cançó

SIGUES LLIURE

Jaume Vila (Girona, 1965)